onsdag 14. juli 2010

Været

Selv har jeg et ganske avslappet forhold til været, og ergrer meg sjelden over at det ikke er sånn som jeg har lyst til at det skal være... Nå er jeg jo ikke avhengig av været for å få gjort det jeg skal om dagene; er hverken fisker eller bonde :-)

For ungene sin del syns jeg det skal bli såpass varmt i sommer at vi kan dra på badetur, det er jo artig! Så syns jeg det er greit å få lov til å slippe å ha jakke, skjerf og votter på når jeg er ute. Det er jo også deilig å ha familiemiddag ute på verandaen, med grilling, spising og soling i ett eneste sammensurium.

Været i dag (hentet fra yr.no): "Regn. Lett bris, 5 m/s fra nord-nordvest. 0,1 – 0,5 mm nedbør. 9 grader." Men, det blir varmere utover uka, hele 19 grader på fredag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar