mandag 12. juli 2010

Navnet mitt

Sakset fra Wikipedia:
"Svanhild er eit kvinnenamn av norrønt opphav, sett saman av svanr, 'svane', og hildr, 'kamp'.
Svanhild har norsk namnedag den 13. februar.

Andre former av namnet er Svanhilda, Svanhilde og Sunilda. Den norrøne forma av namnet var Svanhildr. Den islandske forma er Svanhildur, med kortforma Svana. Schwanhild og Swanhild er nokre tyske former.

Namnet har vore i bruk i Noreg på heile 1900-talet, med ein topp rundt 1930, då opptil 0,4 % av jentebarn kunne få namnet. Det var 2 702 norske kvinner som heitte Svanhild i 2009."

Jeg syns det er veldig artig å treffe andre som heter Svanhild! Jeg tror ikke at jeg noen gang har truffet noen som er yngre enn meg som heter Svanhild. Jeg håper at jeg en vakker dag treffer ei lita jente som heter Svanhild, det ville vært kjempeartig! Kanskje til og med et barnebarn? Det hadde vært helt topp!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar